Kierownik Zespołu Sprzedaży Internetowej i Akwizycji
4546
Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za tworzenie i optymalizację procesów akwizycji, tworzenie propozycji wartości dostosowanej do potrzeb potencjalnych klientów oraz realizację celów akwizycyjnych
- Wspieranie kultury ciągłego uczenia się i doskonalenia poprzez tworzenie spersonalizowanych ścieżek edukacji i rozwoju w celu wzmacniania talentów i wspierania rozwoju kariery
- Wzrost zespołu poprzez przemyślane planowanie, rekrutację i onboarding
- Tworzenie i wdrażanie strategii akwizycji cyfrowej oraz upewnianie się, że zespół rozwija się zgodnie z wyznaczonym kierunkiem
- Definiowanie celów akwizycji cyfrowej i monitorowanie ich wykonania
- Zapewnienie wysokiej jakości i doskonałości poprzez definiowanie standardów i zapewnienie ich przestrzegania za pomocą coachingu, oceny i regularnie przekazywanej informacji zwrotnej
- Proponowanie nowych rozwiązań zwiększających akwizycję i poprawiających doświadczenie klienta w kanałach elektronicznych
- Monitorowanie postępów w realizowanych projektach i wspieranie zespołu w rozwiązywaniu napotkanych problemów
- Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi i technologicznymi w celu zwiększania skali działań akwizycyjnych w kanałach cyfrowych
- Definiowanie i monitorowanie mechanizmów kontroli wewnętrznej
- Zapewnienie zgodności procesów oraz realizowanych działań z regulacjami prawnymi i wewnętrznymi politykami banku
- Współpraca z innymi jednostkami banku (w tym zespołami technicznymi) w zakresie rozwoju akwizycji w kanałach cyfrowych
- Dedykowana rola wymaga umiejętności współpracy aby dostosowywać wysiłki, dzielić się najlepszymi praktykami i przyczyniać się do sukcesu wspólnych inicjatyw.
Nasze wymagania:
- Umiejętność sprawnego zarządzania zespołem, w tym:
- delegowanie zadań
- motywowanie i wspieranie pracowników
- monitorowanie postępów i efektów pracy
- rozwiązywanie problemów i konfliktów
- zapewnianie ciągłego rozwoju i szkolenia zespołu
- tworzenie atmosfery współpracy i zaangażowania
- Umiejętność wykorzystania rozwiązań AI do wzrostu wydajności pracy zespołu
- Umiejętność organizacji pracy i zarządzania priorytetami
- Znajomość produktów i usług bankowych i regulacji z nimi związanych, wymagana do:
- zapewnienia zgodności oferty i procesów z przepisami prawa i standardami jakości
- zrozumienia potrzeb i preferencji klientów
- doradzania i rekomendowania najlepszych rozwiązań
- Kreatywność i innowacyjność, umożliwiające tworzenie i wdrażanie nowych pomysłów i rozwiązań, które zwiększają atrakcyjność i skuteczność prowadzonych działań, a także wyróżniają organizację na tle konkurencji i przyciągają nowych klientów
- Umiejętności kreatywnego i strategicznego myślenia, niezbędne do:
- tworzenia i wdrażania atrakcyjnych i innowacyjnych ofert i akcji promocyjnych
- dostarczania wartości i rozwiązań dopasowanych do potrzeb i oczekiwań klientów
- wyznaczania i realizowania ambitnych celów sprzedażowych i marketingowych
- podejmowania trafnych decyzji w oparciu o dane i analizy
- Umiejętności analityczne i logicznego rozumowania, potrzebne do:
- analizowania i interpretowania danych z różnych źródeł, takich jak raporty sprzedażowe, badania rynku, feedback klientów, wyniki testów A/B
- segmentacji i profilowania klientów
- identyfikowania i wykorzystywania szans i zagrożeń
- pomiaru i raportowania skuteczności działań
- oceny i minimalizowania ryzyka
- Umiejętność współpracy
- Doświadczenie w zarządzaniu dużymi i złożonymi projektami oraz procesami w środowisku cyfrowym
- Umiejętność osiągania celów biznesowych w wyznaczonym terminie
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności programów Excel i PowerPoint na poziomie umożliwiającym biznesowe zastosowanie
- Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie umożliwiającym codzienną komunikację
- Wyższe wykształcenie (Zarządzanie, Marketing, Finanse i rachunkowość lub inne powiązane z tymi dziedzinami)
- 5 lat doświadczenia w Marketingu internetowym lub Akwizycji/Sprzedaży internetowej
To oferujemy:
- Praca w innowacyjnym środowisku i współpraca z ekspertami branżowymi w topowej instytucji na polskim rynku bankowym, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach tj. ranking Przyjazny Bank Newsweeka czy Złoty Bankier
- Możliwość rozwoju zawodowego przez pracę w Banku Millennium, który regularnie zdobywa nagrody i wyróżnienia w obszarze digital co dodatkowo wzbogaca doświadczenie i kompetencje na rynku pracy
- Możliwość dawania przykładu, inspirowania do doskonałości i wywierania znaczącego wpływu na wspólne działania
- Realny wpływ na cele, organizację i efektywność kluczowych procesów biznesowych
- Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku
- Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, wynagrodzenie zasadnicze i atrakcyjny system premii kwartalnych
- Pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit
- Pracę hybrydową (z przewagą pracy w biurze 90%)
- Nowoczesne, komfortowe biuro w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie), możliwość korzystania ze zniżek dla pracowników w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dodatkowe świadczenia socjalne
- inicjatywy dobroczynne
- Dostęp do platformy MyBenefit
- Parking rowerowy
- Preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie
- PPK
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!