Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Asystent/ka ds. Business Development (część etatu)

Asystent

Część etatu

Praca stacjonarna

angielski

Duża firma

Umowa zlecenie

Specjalizacje oferty
Globalny zasięg. Lokalna perspektywa
Asystent/ka ds. Business Development (część etatu)
Warszawa

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE :

  • Wspieranie zespołu BD przy przygotowywaniu ofert dla klientów z sektora finansowego (badanie sprawozdań finansowych, usługi atestacyjne, doradztwo ESG, consulting).
  • Administrowanie procesem ofertowym, w tym zbieranie i uzupełnianie dokumentów i załączników (m.in. KRS, ZUS, NIP)
  • Aktualizacja credentiali w ramach zadań związanych z zarządzaniem wiedzą.
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach sprzedażowych.
  • Wsparcie przy tworzeniu prezentacji biznesowych oraz tłumaczenia dokumentów (PL–EN oraz EN–PL).
  • Monitorowanie ogłoszeń przetargowych
  • Organizacja spotkań biznesowych, zarówno wewnętrznych, jak i z klientami.
  • Wykonywanie bieżących zadań wspierających zespół Business Development oraz kadrę menedżerską.

OCZEKUJEMY:

  • Doświadczenie w pracy biurowej/administracyjnej.
  • Biegła znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem PowerPoint.
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (minimum poziom C1) – w mowie i piśmie.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, wysoka dokładność, skrupulatność oraz dbałość o szczegóły.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz efektywnego zarządzania priorytetami.
  • Proaktywność, odpowiedzialność i komunikatywność.
  • Umiejęntość planowania własnej pracy oraz szybka reakcja na potrzeby zespołu.

OFERUJEMY: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Pakiet benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny, ubezpieczenie na życie, karta Multisport oraz dostęp do platformy MyBenefit
  • Dostęp do nowoczesnych platform e-learningowych oraz szerokiej oferty szkoleń technicznych i z zakresu umiejętności miękkich
  • Biuro w centrum Warszawy

Forvis Mazars Grupa (dawniej Mazars):

Jesteśmy Forvis Mazars Group SC, niezależnym członkiem Forvis Mazars Global, wiodącej globalnej sieci usług audytorsko- doradczych. Działając jako zintegrowane partnerstwo międzynarodowe w ponad 100 krajach i terytoriach, specjalizujemy się w usługach w dziedzinie audytu, podatków i doradztwa.

Opieramy się na wiedzy i znajomości uwarunkowań kulturowych ponad 35 000 specjalistów na całym świecie, aby wspierać klientów różnej wielkości na każdym etapie ich rozwoju.

O Forvis Mazars Global:

Forvis Mazars jest wiodącą globalną siecią usług specjalistycznych działającą pod jedną marką z jedynie dwoma członkami: Forvis Mazars LLP w Stanach Zjednoczonych i Forvis Mazars Group SC, jako międzynarodowe zintegrowane partnerstwo działające w ponad 100 krajach i terytoriach.

Mając ponad 100-letnią tradycję, Forvis Mazars jest naturalnym przedłużeniem dziedzictwa obu firm. U podstaw naszej działalności leży zaangażowanie w zapewnienie innej perspektywy i bezkonkurencyjnego doświadczenia klienta, które jest odbierane jako odpowiednie, indywidualne i naturalne. Jako sieć tylko dwóch powiązanych organizacji działamy szybko, aby zapewnić spójne i sprawne usługi audytorskie, podatkowe i doradcze na całym świecie.

Dbamy o dogłębne zrozumienie branż naszych klientów, zapewniając lepszy ogląd sytuacji, głębszą specjalizację i dostosowane rozwiązania. Nasze połączone zespoły składające się z ponad 40 000 profesjonalistów mają doświadczenie i umiejętności, aby jak najlepiej obsługiwać organizacje różnej wielkości, zarówno lokalnie, jak i globalnie, teraz i w przyszłości.

Kluczowe fakty i liczby

5bn EUR
globalnych przychodów z tytułu honorariów

+400
biur na całym świecie

40,000
Specjalistów świadczących usługi na całym świecie

+100
Krajów i terytoriów

40+
godzin szkoleniowych w ciągu roku

Międzynarodowa mobilność
możliwość pracy w biurach Mazars na całym świecie

Globalny zasięg.
Lokalna perspektywa


Asystent/ka ds. Business Development (część etatu)

Warszawa

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE :

  • Wspieranie zespołu BD przy przygotowywaniu ofert dla klientów z sektora finansowego (badanie sprawozdań finansowych, usługi atestacyjne, doradztwo ESG, consulting).
  • Administrowanie procesem ofertowym, w tym zbieranie i uzupełnianie dokumentów i załączników (m.in. KRS, ZUS, NIP)
  • Aktualizacja credentiali w ramach zadań związanych z zarządzaniem wiedzą.
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach sprzedażowych.
  • Wsparcie przy tworzeniu prezentacji biznesowych oraz tłumaczenia dokumentów (PL–EN oraz EN–PL).
  • Monitorowanie ogłoszeń przetargowych
  • Organizacja spotkań biznesowych, zarówno wewnętrznych, jak i z klientami.
  • Wykonywanie bieżących zadań wspierających zespół Business Development oraz kadrę menedżerską.

OCZEKUJEMY:

  • Doświadczenie w pracy biurowej/administracyjnej.
  • Biegła znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem PowerPoint.
  • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego (minimum poziom C1) – w mowie i piśmie.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne, wysoka dokładność, skrupulatność oraz dbałość o szczegóły.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz efektywnego zarządzania priorytetami.
  • Proaktywność, odpowiedzialność i komunikatywność.
  • Umiejęntość planowania własnej pracy oraz szybka reakcja na potrzeby zespołu.

OFERUJEMY: 

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę-zlecenie
  • Międzynarodowe środowisko pracy
  • Pakiet benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny, ubezpieczenie na życie, karta Multisport oraz dostęp do platformy MyBenefit
  • Dostęp do nowoczesnych platform e-learningowych oraz szerokiej oferty szkoleń technicznych i z zakresu umiejętności miękkich
  • Biuro w centrum Warszawy

Forvis Mazars Grupa (dawniej Mazars):

Jesteśmy Forvis Mazars Group SC, niezależnym członkiem Forvis Mazars Global, wiodącej globalnej sieci usług audytorsko- doradczych. Działając jako zintegrowane partnerstwo międzynarodowe w ponad 100 krajach i terytoriach, specjalizujemy się w usługach w dziedzinie audytu, podatków i doradztwa.

Opieramy się na wiedzy i znajomości uwarunkowań kulturowych ponad 35 000 specjalistów na całym świecie, aby wspierać klientów różnej wielkości na każdym etapie ich rozwoju.

O Forvis Mazars Global:

Forvis Mazars jest wiodącą globalną siecią usług specjalistycznych działającą pod jedną marką z jedynie dwoma członkami: Forvis Mazars LLP w Stanach Zjednoczonych i Forvis Mazars Group SC, jako międzynarodowe zintegrowane partnerstwo działające w ponad 100 krajach i terytoriach.

Mając ponad 100-letnią tradycję, Forvis Mazars jest naturalnym przedłużeniem dziedzictwa obu firm. U podstaw naszej działalności leży zaangażowanie w zapewnienie innej perspektywy i bezkonkurencyjnego doświadczenia klienta, które jest odbierane jako odpowiednie, indywidualne i naturalne. Jako sieć tylko dwóch powiązanych organizacji działamy szybko, aby zapewnić spójne i sprawne usługi audytorskie, podatkowe i doradcze na całym świecie.

Dbamy o dogłębne zrozumienie branż naszych klientów, zapewniając lepszy ogląd sytuacji, głębszą specjalizację i dostosowane rozwiązania. Nasze połączone zespoły składające się z ponad 40 000 profesjonalistów mają doświadczenie i umiejętności, aby jak najlepiej obsługiwać organizacje różnej wielkości, zarówno lokalnie, jak i globalnie, teraz i w przyszłości.


Kluczowe fakty i liczby

  • 5bn EUR
    globalnych przychodów z tytułu honorariów
  • +400
    biur na całym świecie
  • 40,000
    Specjalistów świadczących usługi na całym świecie
  • +100
    Krajów i terytoriów
  • 40+
    godzin szkoleniowych w ciągu roku
  • Międzynarodowa mobilność
    możliwość pracy w biurach Mazars na całym świecie