
Konsultant ds. Rozliczeń Ubezpieczeniowych w Zespole Zabezpieczeń
               Konsultant ds. Rozliczeń Ubezpieczeniowych w Zespole Zabezpieczeń
Miejsce pracy: Warszawa
              Obowiązki:
- Współpraca z towarzystwami ubezpieczeniowymi w zakresie: rozliczeń ubezpieczeniowych, raportowania, uzgadniania kont
 - Współpraca z BIK w zakresie raportowania
 - Obszar kredytów hipotecznych:
- operacyjna obsługa kredytów hipotecznych dla Klientów indywidualnych w procesie posprzedażowym, w tym weryfikacja dokumentów kredytowych
- aktualizacja zabezpieczeń do kredytów hipotecznych w systemach operacyjnych
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zabezpieczeń (m.in. wnioski o wpis do hipoteki, umowy cesji, bankowe polisy ubezpieczeniowe)
- współpraca z innymi jednostkami Banku w zakresie obsługi oraz optymalizacji procesów kredytowych
- inicjowanie i realizacja wewnętrznych projektów optymalizacyjnych 
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją kredytową
 - Biegłość w pracy z systemami operacyjnymi
 - Samodzielność, odpowiedzialność i nastawienie na terminową realizację zadań
 - Umiejętność analitycznego myślenia i precyzja w pracy z dokumentacją
 - Dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególności Excel)
 - Dyspozycyjność (praca w systemie zmianowym w godz. 8:00 – 18:00)
 
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w pracy w oddziale bankowym z obsługą posprzedażową
 - Doświadczenie w obszarze raportowania i rozliczeń z ubezpieczycielami
 - Język angielski na poziomie komunikatywnym
 
Oferujemy:
- Zatrudnienie na odstawie umowy o pracę na czas zastępstwa
 - Ciekawą i odpowiedzialną pracę w modelu hybrydowym (50% w biurze /50% zdalnie)
 - Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz przejrzysty system premii oparty o wyniki
 - Prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit (m.in. karta Multisport, vouchery, bilety)
 - Możliwość rozwoju kompetencji i podnoszenia kwalifikacji
 - Przyjazną atmosferę opartą na zaufaniu, współpracy i wzajemnym wsparciu
 - Możliwość pracy w organizacji o wysokich standardach korporacyjnych
 
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
      Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium. Budując bezpośrednie relacje z Klientami, dbamy o ich satysfakcję oraz jakość dostarczanych im produktów i usług. Nasze placówki to doskonałe miejsce, by rozpocząć karierę w innowacyjnym banku. Dołącz do nas i miej swój wkład w promowanie najbardziej nowoczesnych rozwiązań w bankowości.
                
  Bankowość detaliczna to największy i kluczowy obszar działalności Banku Millennium.
  
  
  





