
Konsultant / Konsultantka w Zespole IT Service Desk
Konsultant / Konsultantka w Zespole IT Service Desk
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT
- Rozwiązywanie i klasyfikowanie problemów z oprogramowaniem oraz sprzętem komputerowym
- Wsparcie w nadzorowaniu firm zewnętrznych wspomagających procesy IT
- Tworzenie i aktualizacja poradników na wewnętrznym portalu Self-Service
- Prowadzenie i aktualizacja wewnętrznej bazy wiedzy Service Desk
- Wsparcie wewnętrznych procesów utrzymania jakości usług IT
Wymagania:
- Wysoka komunikatywność i orientacja na współpracę
- Odporność na stres i umiejętności pracy z klientem wewnętrznym
- Umiejętność pomocy w rozwiązywaniu problemów IT na odległość
- Umiejętność posługiwania się językiem angielskim na poziomie co najmniej komunikatywnym
- Znajomość systemu MS Windows oraz pakietu MS Office 365 w zaawansowanym stopniu
- Podstawowa znajomość Active Directory
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy w obszarze serwisowym, wsparcia użytkowników
- Znajomość systemu JIRA oraz Confluence
- Znajomość podstawowych zagadnień z zakresu rozwiązywania problemów w systemach Windows
- Tworzenie skryptów, automatyzacja procesów np. PowerShell
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych LAN/WAN
Oferujemy:
- Kontakt z nowymi technologiami i rozwiązaniami
- Pracę w zespole, który chętnie dzieli się wiedzą
- Przyjazną atmosferę pracy
- Perspektywę rozwoju zawodowego oraz udział w projektach
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną w ramach pakietu socjalnego
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym
- Pracę w nowoczesnym biurze w Warszawie (okolice metra Pole Mokotowskie) oraz kawiarnię Green Cafe Nero ze zniżkami dla Pracowników
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty sportowej, biletów do kina, kart prepaid, bonów zakupowych i voucherów
- Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.





