Aplikuj
wróć do listy ofert
Aplikuj
logo

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów (obszar kart i płatności)

Rekrutacja zdalna

Starszy specjalista

Pełny etat

Praca hybrydowa

angielski

Duża firma

Umowa o pracę

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów (obszar kart i płatności)

Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Rozwoju Rozwiązań dla Klientów (obszar kart i płatności)

Miejsce pracy: Warszawa

Twój zakres zadań:

  • Odpowiedzialność za rozwój i funkcjonowanie usług płatności cyfrowych dla klientów detalicznych (płatności mobilne, kartowe, ecommerce)
  • Analiza potrzeb klientów oraz rynku w celu identyfikacji nowych funkcjonalności i usprawnień 
  • Prowadzenie projektów w bankowości mobilnej i internetowej 
  • Wspieranie zespołu deweloperskiego w rozumieniu celów biznesowych produktu 
  • Monitorowanie parametrów sukcesu produktu oraz podejmowanie odpowiednich działań w celu ciągłego doskonalenia 
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji między zespołem a interesariuszami 
  • Opracowywanie dokumentacji projektu 

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w rozwijaniu produktów digital w branży finansowej
  • Zrozumienie technologii cyfrowych oraz trendów rynkowych w sektorze cyfrowej bankowości, szczególnie w obszarze płatności
  • Praktyczna znajomość metodologii Scrum
  • Znajomość metodologii zarządzania projektami i umiejętność ich stosowania w praktyce
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność w realizacji zadań, umiejętność organizacji pracy oraz efektywnego zarządzania czasem
  • Determinacja do tworzenia innowacyjnych produktów i usług przyjaznych użytkownikom
  • Zdolność do podejmowania szybkich decyzji i zarządzania priorytetami
  • Gotowość do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy oraz do pełnienia dyżurów podczas wdrożeń

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu  umowę o pracę na zastępstwo
  • Pracę w instytucji odznaczonej certyfikatem Top Employer Polska 2024 i 2025, wielokrotnie docenianej i nagradzanej w konkursach i rankingach, m.in: Przyjazny Bank Newsweeka, Złoty Bankier, Euromoney. Laureat 12 tytułów w konkursie magazynu Global Finance 2025 m.in.: Best Consumer Digital Bank in Poland, Best Digital Only Bank in Poland, Best Mobile Banking App in Poland
  • Realny wpływ na rozwój aplikacji mobilnej oraz dostępnych w niej usług płatności cyfrowych i rynku płatności mobilnych w Polsce
  • Interesujący i zróżnicowany zakres obowiązków, współpracę z wieloma jednostkami w Banku
  • Możliwość wzięcia udziału w certyfikowanych szkoleniach
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
  • Pracę hybrydową w biurze w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
  • Zniżki w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millenium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!
W centralach Banku Millenium