Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deutsche Bank Polska
Data aktualizacji: 2017-11-21
Warszawa, mazowieckie
Bankowość, IT, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2017-11-21

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Deutsche Bank
www.deutschebank.pl
Twórz nowe rozwiązania
Odkryj nowe możliwości
i myśl kreatywnie pracując w Deutsche Bank
Nie boisz się zmian, które są nieodłącznym elementem rozwoju. Oczekujesz ich tak jak i my. Skupiamy wokół siebie ludzi o różnorodnych doświadczeniach i pomysłach. Łączą ich dwie rzeczy – kreatywne podejście do zadań i zamiłowanie do innowacji. Jeśli masz twórczy umysł, w naszej przestrzeni jest miejsce również dla Ciebie.
Specjalista w Biurze Wsparcia Pracowników Sieci Sprzedaży – Help Desk Operacyjny
Miejsce pracy: Warszawa / Nr ref.: S/BWPSS/10.2017

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Na stanowisku Specjalisty do Twoich obowiązków będzie należeć:

  • Obsługa telefoniczna zapytań z Sieci Sprzedaży, dotyczących m.in. produktów, procesów, procedur i systemów
  • Podejmowanie działań mających na celu zwiększenie efektywności obsługi zgłoszeń telefonicznych
  • Udzielanie odpowiedzi na zarejestrowane zapytania pisemne
  • Przygotowanie i aktualizacja Bazy Wiedzy

Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego lub statusu studenta ostatnich lat studiów (preferowane kierunki: finanse, prawo, ekonomia)
  • Dobrej znajomości produktów bankowych (w tym produktów kredytowych – kredytów mieszkaniowych, gotówkowych i kart kredytowych)
  • Znajomości prawa bankowego
  • Znajomości pakietu MS Office
  • Znajomości języka angielskiego (mile widziana)

Cechy osobowości i umiejętności:

  • Umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych pod presją czasu
  • Opanowania i odporności na stres
  • Umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji
  • Umiejętności szybkiego reagowania w sytuacjach awaryjnych
  • Elastycznego podejścia do zachodzących zmian
  • Umiejętności skutecznej pracy zarówno indywidualnej, jak i zespołowej

W zamian proponujemy:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo (przez firmę zewnętrzną)
  • Pracę  w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju osobistego w ramach struktur Banku
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet socjalny

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych w Deutsche Bank Polska.” (Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 pozycja 883 z późniejszymi zmianami).