Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Deutsche Bank Polska
Data aktualizacji: 2017-12-12
Menedżer Klienta (Biznesowego)
Nr ref. DB/MKB/ZIE
Zielona Góra, lubuskie
Bankowość, Obsługa klienta, Sprzedaż
Data aktualizacji: 2017-12-12
Deutsche Bank Polska
Menedżer Klienta (Biznesowego)

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Rozwiń skrzydła
Odkryj nowe możliwości
i myśl innowacyjnie pracując w Deutsche Bank
Gdy rozwiązujesz problemy, nie szukasz dróg na skróty. Chcesz rozumieć wszystkie procesy zachodzące w zmieniającym się świecie. Tak jak Ty, chcemy reagować na zmiany w dziedzinie finansów i tworzyć najlepsze rozwiązania dla naszych Klientów. Dlatego cieszymy się, że możemy Cię poznać. Jeżeli masz otwarty umysł doskonale odnajdziesz się w naszym środowisku.
Menedżer Klienta (Biznesowego)
Miejsce pracy: Zielona Góra   (nr. ref.: DB/MKB/ZIE)

Deutsche Bank Polska S.A. jest członkiem Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Bank doradza Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom, a także korporacjom oraz instytucjom finansowym oraz sektorowi publicznemu w zakresie innowacyjnych rozwiązań finansowych odpowiadających najwyższym, światowym standardom. Przynależność do globalnej Grupy Deutsche Bank, szerokie doświadczenie, siła finansowa oraz innowacyjne rozwiązania stanowią o unikalności produktów i usług oferowanych przez Deutsche Bank Polska.

Pracując na stanowisku Menedżera Klienta Biznesowego będziesz odpowiedzialny za realizację celów sprzedażowych oraz przychodowych; budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami; aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Biznesowych o rocznym poziomie przychodów od 3,2 mln do 200 mln PLN; ocenę kondycji finansowej Klientów wraz z przygotowaniem dokumentacji kredytowej; udział w przygotowaniu ofert finansowania przedsiębiorstw.

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Minimum 2 lat, popartego sukcesami, doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą Klienta Biznesowego
  • Doświadczenia w aktywnym pozyskiwaniu Klientów Biznesowych
  • Praktycznej wiedzy z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw średniej wielkości
  • Umiejętności pracy w zespole oraz budowania długotrwałych relacji
  • Profesjonalizmu oraz wysokiej kultury osobistej
  • Samodzielności, inicjatywy oraz determinacji w dążeniu do celu
  • Odporności na stres
  • Wykształcenia wyższego (finanse, bankowość lub kierunki pokrewne)
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
  • Prawa jazdy kat. B

W zamian proponujemy: 

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Pracę w jednej z największych instytucji finansowych na świecie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju osobistego w ramach struktur Banku
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Pakiet socjalny 

Prosimy o umieszczenie w dokumentach następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesów rekrutacyjnych w Deutsche Bank Polska.” (Zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych Dz.U. Nr 133 pozycja 883 z późniejszymi zmianami)

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami, a nadesłanych dokumentów nie zwracamy.