Temat tygodnia
Zobacz, co decyduje o tym, że jedni dostają awans, a inni nie.
Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2019-02-15
Customer Experience Expert
Nr ref. AFE/187/2018
Łódź, łódzkie
Bankowość, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2019-02-15

Od nas dostaniesz:

Kartę< br/>sportową Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Customer Experience Expert
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/187/2018

Czym będziesz się zajmować?

  • przygotowywaniem programu budującego pozytywne doświadczenia dla klientów mBanku,
  • promowaniem najlepszych praktyk w zakresie CX w organizacji,
  • koordynowaniem działań zmierzających do doskonalenia serwisu obsługowego,
  • analizą badań dotyczących jakości obsługi i wskazywaniem kierunków do optymalizacji,
  • przeprowadzaniem benchmarków konkurencji w zakresie standardów obsługi,
  • prowadzeniem projektów i inicjatyw zwiększających zadowolenie klientów,
  • współpracą z jednostkami odpowiadającymi za jakość w różnych punktach styku z klientem.

Jeśli chcesz projektować najlepszy serwis dla naszych klientów  to czekamy na Ciebie. Oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego na kierunkach socjologia, finanse, ekonomia, psychologia, bądź pokrewne,
  • doświadczenia przy przygotowywaniu analiz, raportów, prezentacji.
  • doświadczenia w roli prowadzącego projekty, które wspierały pozytywny CX dla klientów
  • wiedzy nt. badań jakościowych,
  • znajomości i stosowania kluczowych mierników jakości,
  • znajomości Excel i PowerPointw stopniu zaawansowanym,
  • empatii, postawy proklienckiej,
  • otwartości na zmiany, samodzielności i kreatywności,
  • mile widziane będzie doświadczenie w obsłudze klientów.

 

W ramach stanowiska oferujemy Ci:

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w Departamencie Jakości i Procesów Posprzedażowych