Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
mBank S.A.
Data aktualizacji: 2019-02-12
Łódź, łódzkie
Bankowość, Obsługa klienta
Data aktualizacji: 2019-02-12
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Od nas dostaniesz:

Kartę< br/>sportową Dostęp do wewnętrznego rynku pracy Elastyczny czas pracy
Prywatną opiekę medyczną Dostęp do kursów LinkedIn Learning Atrakcyjne lokalizacje miejsca pracy

Zobacz, jak się u nas pracuje!

Chcesz więcej?

mBank ostrzega:
Praca z nami grozi przyjemnością codziennych zadań!
Referent ds. windykacji telefonicznej
miejsce pracy: Łódź, nr referencyjny: AFE/025/0119

Jeżeli potrafisz spojrzeć na rzeczywistość oczami klienta, rozumiesz jego postawy i działania, Twoim mottem jest chęć niesienia pomocy. Jesteś empatyczny, a jednocześnie potrafisz być stanowczy i konsekwentnie dążysz do celu, to ta oferta jest dla Ciebie!:)

 

Zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy?:)

  • work life balance – pracujemy w wymiarze 0,75 etatu:
    • wyobraź sobie, że kończysz pracę o 14:00 i całe popołudnie jeszcze przed Tobą… J
    • a raz na jakiś czas możesz pozałatwiać od rana wszystkie sprawy urzędowe, bez konieczności brania urlopu, bo pracujesz na drugą zmianę…
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę na zastępstwo z możliwością jej przedłużenia;
  • świetne możliwości rozwoju zawodowego, w tym:
    • atrakcyjny onboarding, który pozwoli Ci poznać codzienność różnych jednostek w mBanku,
    • atrakcyjne szkolenia rozwijające umiejętności negocjacyjne i nie tylko,
    • możliwość wzięcia udziału w działaniach rozwojowych takich jak Action Learning (praca w grupie) czy Mentoring (praca indywidualna z trenerem),
    • możliwość wzięcia udziału w programie praktyk wewnętrznych mBanku (oddelegowanie do wymarzonej jednostki mBanku na jakiś czas, z możliwością pozostania w niej).
  • atrakcyjny pakiet socjalny, w tym:
    • kartę MultiSport,
    • opiekę medyczną w grupie LUXMED, atrakcyjne ubezpieczenia pracownicze w firmie AXA,
    • dofinansowanie do okularów, świąt, wakacji
    • dla pasjonatów literatury dostęp do aplikacji Legimi,
    • dostęp do szerokiej gamy kursów na platformie Linkedin Learning,
    • możliwość przynależności do Klubu mBanku, gdzie w grupie znajomych o podobnych zainteresowaniach możesz realizować swoje pasje,
    • możliwość skorzystania ze strefy MyBenefit, gdzie możesz wybrać dla siebie i Twoich bliskich wiele ciekawych możliwości spędzenia wolnego czasu.

 

Jakie czekają na Ciebie wyzwania?

 

  • prowadzenie negocjacji telefonicznych z klientami;
  • analizowanie informacji o klientach zalegających z wpłatą, a w szczególności:
    • ustalanie warunków i monitorowanie terminowości spłat zaległych płatności,
    • wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
    • motywowanie klientów do zapłaty;
  • realizowanie targetów w zakresie wyznaczonych wskaźników windykacyjnych;
  • wsparcie rozwoju procesów i aplikacji;
  • udział w projektach rozwijających Wydział Windykacji Polubownej mBanku;
  • odkrycie własnego stylu negocjacyjnego, bazującego na Twoim potencjale i indywidualnych predyspozycjach – rób to co lubisz, a będziesz w tym najlepszy.

 

 

Czego potrzebujesz, aby zacząć?

 

  • mile widziane wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, bankowym, prawniczym, psychologicznym,
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w windykacji/call center,
  • dobra znajomość Pakietu MS Office (w szczególności Outlook, Excel, Word),
  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • umiejętność współpracy w grupie oraz pracy pod presją czasu,
  • umiejętność analitycznego myślenia, otwartość oraz komunikatywność,
  • umiejętność organizacji własnej pracy.

 

 
Poziom stanowiska
Specjalista