Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2020-05-19
Gdańsk, pomorskie
BPO/SSC
Data aktualizacji: 2020-05-19
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowego centrum biznesowego, poszukujemy doświadczonego Kandydata w zakresie ochrony płatności i przeciwdziałania wyłudzeniom.


Specjalista ds. bezpieczeństwa transakcji (e-commerce) [rekrutacja prowadzona online]
Specjalista ds. bezpieczeństwa transakcji (e-commerce) [rekrutacja prowadzona online]
Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref. 191248/6096

Opis stanowiska:
  • codzienne przeprowadzanie analizy ryzyka i oszustw w odniesieniu do zamówień wysokiego ryzyka oraz transakcji online i offline, w tym kontakt z klientem,
  • 2-ga linia wsparcia dla zgłoszeń serwisowych i zapytań dotyczących płatności i zapytań związanych z oszustwami,
  • zarządzanie procesem reklamacji,
  • analiza danych dotyczących płatności online i zapobiegania oszustwom z zamówień wysokiego ryzyka,
  • przygotowywanie raportów KPI i raportów ad hoc,
  • współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie oszustw i płatności w zakresie optymalizacji procesów i rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • około 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy z dostawcami usług płatniczych oraz/lub w zespołach zapobiegania oszustwom finansowym,
  • ogólna wiedza związana z metodami płatności i procesami obciążenia zwrotnego,
  • biegła znajomość języka angielskiego - codzienna praca w mowie i piśmie,
  • znajomość narzędzi i aplikacji do zapobiegania oszustwom w połączeniu z umiejętnością tworzenia reguł zapobiegania,
  • doświadczenie w branży retail,
  • bardzo dobra znajomość MS Office, Power Point, a w szczególności MS Excel,
  • umiejętność korzystania z dużych baz danych,
  • wysokie umiejętności w zakresie analizy i wyszukiwania danych,
  • zdolność przewidywania i szybkiego reagowania w dynamicznym środowisku biznesowym.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego w ramach firmy,
  • szeroki pakiet benefitów (m.in.(opieka medyczna, zajęcia sportowe, zniżki na lunch, bonusy, karta sportowa itp.)
  • wygodne i nowoczesne biuro.