Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2021-01-14
Bielsko-Biała, śląskie
Kontroling, Księgowość
Data aktualizacji: 2021-01-14
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, Polskiej firmy produkcyjnej o ugruntowanej pozycji, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Kontrolera Finansowego. Siedziba firmy mieści się w Bielsko-Białej.


Kontroler Finansowy - Plant Controller
Kontroler Finansowy - Plant Controller
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Nr ref. 191844/6614

Opis stanowiska:
  • tworzenie budżetów rocznych oraz pod kątem planowanych inwestycji,
  • wsparcie przy raportowaniu wyniku rocznego, procesy zamknięć miesiąca,
  • opracowywanie forecastów, analiza odchyleń od budżetu,
  • kontrola nad rozliczaniem i prawidłowością kosztów produkcji,
  • uczestniczenie w kalkulacji wyrobów gotowych i produkcji w toku,
  • usprawnianie procesów związanych z kontrolingiem finansowym i raportowaniem,
  • przygotowanie dodatkowych analiz oraz raportów dla Zarządu firmy.
Wymagania:
  • min. 3 lata doświadczenia w obszarze kontrolingu finansowego – głównie w produkcji,
  • wyższe wykształcenie z zakresu ekonomii / księgowości / finansów,
  • bardzo dobra znajomość MS Excel oraz Access lub SQL,
  • umiejętność wdrażania nowych rozwiązań oraz optymalizacji procesu,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego będzie atutem,
  • zdolność do analitycznego myślenia w oparciu o dane cyfrowe.
Oferta obejmuje:
  • stabilne zatrudnienie w firmie odpornej na kryzys,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
  • elastyczne godziny pracy oraz uwzględnienie home office,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzenia kompetencji.