Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2022-07-25
Wrocław, dolnośląskie
Księgowość
angielski, niemiecki
Data aktualizacji: 2022-07-25
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, poszukujemy kandydata na stanowisko Księgowego AP z językiem niemieckim.


Księgowy AP z językiem niemieckim

Księgowy AP z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 193350/7988

Opis stanowiska:
  • księgowanie i przetwarzanie faktur dla zapewnienia terminowego zakończenia procesu AP,
  • sprawdzanie GR/IR odpowiadającego danej fakturze,
  • terminowe przetwarzanie powtarzających się płatności zgodnie z polityką klienta,
  • sprawdzanie formularzy wniosków o płatność,
  • rozwiązywanie niezgodności faktur w systemie lub odrzucanie/zwracanie faktur zgodnie z uzgodnionymi procedurami,
  • zamykanie ksiąg rachunkowych za dany miesiąc i przeprowadzanie analiz zgodnie z wytycznymi,
  • komunikowanie się i wyjaśnianie spraw z dostawcami (w tym korespondencja i komunikacja z dostawcami),
  • identyfikacja możliwości doskonalenia procesów pod względem jakości i produktywności,
  • nadzór nad codziennym przetwarzaniem faktur.
Wymagania:
  • minimum rok doświadczenia w księgowości, najlepiej w procesie AP,
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2) i angielskiego (B2),
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • znajomość systemu SAP będzie mocnym atutem,
  • analityczne myślenie i umiejętność szybkiego uczenia się,
  • mile widziany tytuł magistra lub licencjata na kierunku Finanse/Rachunkowość/Ekonomia,
  • dbałość o kontakt z klientem zgodnie ze standardami firmy.
Oferta obejmuje:
  • pracę w trybie hybrydowym,
  • pracę pełną wyzwań w profesjonalnym i międzynarodowym środowisku,
  • wyjątkową kulturę organizacyjną opartą na współpracy, wzajemnym szacunku i zaufaniu,
  • zewnętrzne i wewnętrzne programy szkoleniowe,
  • możliwość pracy nad ekscytującymi projektami i współpracy ze znanymi markami z całego świata,
  • wprowadzenie do stale rosnącego ekosystemu ludzi, uczenia się, umiejętności i wiedzy, które pomogą Ci rozwijać swoją karierę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji,
  • wiele okazji do osiągnięcia spełnienia zawodowego w obszarze finansów,
  • zestaw pakietów socjalnych i benefitów.