Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-16
Financial Controlling and Margin Manager
Nr ref. 134/3/2024/DM/168
Kraków, małopolskie
Kontroling, Księgowość, Analiza
angielski
Praca hybrydowa
Data aktualizacji: 2024-04-16
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej działającej głównie w regionie EMEA, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Kierownika ds. Kontrolingu Finansowego i Marżowości. Biuro firmy mieści się w Krakowie (możliwość pracy w trybie hybrydowym).


Financial Controlling and Margin Manager

Financial Controlling and Margin Manager

Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 134/3/2024/DM/168

Wymagania:
  • min. 5 lat doświadczenia w obszarze kontrolingu finansowego, biznesowego lub Commercial Finance, głównie we współpracy z zespołami sprzedażowymi,
  • umiejętności koordynacji pracy w ramach zespołu – preferowanie w strukturach międzynarodowych,
  • preferowane doświadczenie w dużych grupach kapitałowych lub środowisku międzynarodowym przy współpracy z biznesem,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. C1,
  • zorientowanie na tworzenie sieci kontaktów i relacji wewnątrz biznesu,
  • samodzielność w podejmowaniu decyzji, skoncentrowanie na działaniu projektowym i koordynacji pracy w tym zakresie.
Obowiązki:
  • odpowiedzialność za zarządzanie kosztami i marżą w systemie zapewniającym prawidłowe zestawienie kosztów produktów zgodnie ze standardami budżetowymi, ze szczególnym uwzględnieniem kosztów kontraktowych,
  • gromadzenie danych w celu ustalenia kosztów surowców i cenników,
  • ścisła współpraca z działami finansowymi i kontrolingu wewnątrz Regionu,
  • koordynacja projektów finansowych i pełne zarządzanie marżą łańcucha dostaw w celu poprawy rentowności i wsparcia w osiągnięciu wszystkich celów biznesowych,
  • tworzenie wartości dodanej w zarządzaniu marżą poprzez wdrażanie nowych narzędzi,
  • wspieranie procesu decyzyjnego poprzez segmentację klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości danych,
  • asystowanie kierownikowi działu analizy marży na poziomie Regionu w analizach ad hoc,
  • wspomaganie zespołów handlowych w analizie marży klientów, produktów i usług,
  • dostarczanie analiz i wyjaśnień niezbędnych do wsparcia analizy FP&A dla regionu.
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
  • międzynarodowa ekspozycja na zagraniczny senior management,
  • możliwość rozwoju kompetencji managerskich poprzez koordynację pracę podległych osób w kilku krajach,
  • pakiet benefitów (multisport, prywatna opieka medyczna, karty lunchowe Sodexo).
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Kierownik
Języki
angielski