Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej działającej głównie w regionie EMEA, poszukujemy kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Kierownika ds. Kontrolingu Finansowego i Marżowości. Biuro firmy mieści się w Krakowie (możliwość pracy w trybie hybrydowym).
Financial Controlling and Margin Manager
Wymagania:
- min. 5 lat doświadczenia w obszarze kontrolingu finansowego, biznesowego lub Commercial Finance, głównie we współpracy z zespołami sprzedażowymi,
- umiejętności koordynacji pracy w ramach zespołu – preferowanie w strukturach międzynarodowych,
- preferowane doświadczenie w dużych grupach kapitałowych lub środowisku międzynarodowym przy współpracy z biznesem,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. C1,
- zorientowanie na tworzenie sieci kontaktów i relacji wewnątrz biznesu,
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, skoncentrowanie na działaniu projektowym i koordynacji pracy w tym zakresie.
Obowiązki:
- odpowiedzialność za zarządzanie kosztami i marżą w systemie zapewniającym prawidłowe zestawienie kosztów produktów zgodnie ze standardami budżetowymi, ze szczególnym uwzględnieniem kosztów kontraktowych,
- gromadzenie danych w celu ustalenia kosztów surowców i cenników,
- ścisła współpraca z działami finansowymi i kontrolingu wewnątrz Regionu,
- koordynacja projektów finansowych i pełne zarządzanie marżą łańcucha dostaw w celu poprawy rentowności i wsparcia w osiągnięciu wszystkich celów biznesowych,
- tworzenie wartości dodanej w zarządzaniu marżą poprzez wdrażanie nowych narzędzi,
- wspieranie procesu decyzyjnego poprzez segmentację klientów oraz zapewnienie wysokiej jakości danych,
- asystowanie kierownikowi działu analizy marży na poziomie Regionu w analizach ad hoc,
- wspomaganie zespołów handlowych w analizie marży klientów, produktów i usług,
- dostarczanie analiz i wyjaśnień niezbędnych do wsparcia analizy FP&A dla regionu.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
- międzynarodowa ekspozycja na zagraniczny senior management,
- możliwość rozwoju kompetencji managerskich poprzez koordynację pracę podległych osób w kilku krajach,
- pakiet benefitów (multisport, prywatna opieka medyczna, karty lunchowe Sodexo).