Dla naszego Klienta, lidera w obszarze usług transportowych, poszukujemy kandydatów ze znajomością języka angielskiego na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Wymagania
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- gotowość do relokacji do Krakowa,
- bardzo dobra obsługa komputera oraz Internetu,
- dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- zdolności analityczne oraz orientacja na detale,
- dyspozycyjność oraz elastyczność.
Obowiązki
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami anglojęzycznymi,
- praca z systemem komputerowym — rejestracja zgłoszeń, aktualizowanie danych,
- tłumaczenie dokumentacji,
- bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.
Oferujemy
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- jasną ścieżkę kariery w oparciu o plany rozwojowe dostosowane do każdego stanowiska,
- bardzo dobrą atmosferę pracy (certyfikat Great Place To Work),
- budżet na szkolenia podnoszące kwalifikacje do dowolnego wykorzystania przez pracownika,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów takich jak karta lunchowa, MultiSport, opieka medyczna w Medicover.