Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-18
Key Account Manager (packaging)
Nr ref. 67/3/2024/DM/107
Ostrołęka, Łódź, mazowieckie, łódzkie
Obsługa klienta, Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2024-04-18
Goldman Recruitment
Key Account Manager (packaging)
REKRUTACJA ZDALNA
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, wiodącego światowego dostawcy odnawialnych rozwiązań w zakresie opakowań, biomateriałów, konstrukcji drewnianych i papieru, poszukujemy kandydata na stanowisko Key Account Managera (Senior), który będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych klientów i opiekę nad dotychczasowymi relacjami biznesowymi w powierzonym regionie (regiony: Ostrołęka i okolice lub Łódź i okolice).


Key Account Manager (packaging)

Key Account Manager (packaging)

Miejsce pracy: Ostrołęka, Łódź
Nr ref. 67/3/2024/DM/107

Wymagania:
  • min. 3-4 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B oraz zarządzaniem klientami kluczowymi,
  • doświadczenie w branży opakowań, tektury falistej lub pokrewnych – mile widziane,
  • umiejętności i sukcesy w zdobywaniu/pozyskiwaniu nowych klientów,
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki biznesowe,
  • umiejętność podejmowania decyzji, energia i konsekwencja w działaniu,
  • kreatywność rozwiązywaniu problemów,
  • ukierunkowanie na realizację celów, kreatywne podejście do sprzedaży,
  • umiejętności analityczne z bardzo dobrą znajomością: MS Excel, Word, Power Point, Outlook,
  • gotowość do pracy w terenie,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2/C1,
  • prawo jazdy kat. B.
Obowiązki:
  • proaktywne działania sprzedażowe prowadzące do pozyskania nowych klientów realizowane poprzez rozpoznawanie podległego rynku i potrzeb klientów, składanie ofert, udział w przetargach,
  • kreowanie rozwiązań dla klientów z wykorzystaniem narzędzi Value Based Selling,
  • umiejętność konstruktywnego kwestionowania konwencjonalnego podejścia do wyzwań,
  • negocjowanie umów handlowych, cen i warunków współpracy,
  • współpraca z działami produkcyjnymi i konstrukcyjnymi.
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w korporacji o zasięgu globalnym,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód / laptop / telefon komórkowy / Internet bezprzewodowy),
  • opiekę medyczną,
  • kartę Multisport,
  • pełną wyzwań pracę, możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach, kontakty międzynarodowe,
  • szkolenia poszerzające i rozwijające kompetencje.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski
Umiejętności
MS Office