Dla naszego Klienta, znanej spółki usługowej, poszukujemy kandydata na stanowisko Sekretarki.
Sekretarka
Wymagania:
- min. 2+ doświadczenie na tożsamym stanowisku,
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny,
- pełna dyspozycyjność,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne,
- dobra znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem Word i Excel.
Obowiązki:
- organizacja pracy biura,
- organizowanie przepływu dokumentów,
- przygotowanie i obsługa spotkań,
- obsługa centrali telefonicznej,
- wsparcie pozostałych działów w firmie,
- organizacja podróży służbowych,
- prace administracyjne,
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- realizacja zamówień internetowych (zastępstwo),
- przygotowywania raportów z systemu obiegu dokumentów,
- prowadzenie korespondencji z urzędami — załatwianie spraw US i ZUS (on-line lub osobiście),
- monitorowanie spraw,
- współpraca z księgowością i kadrami (firma zewnętrzna).
Oferujemy:
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia, różnorodność spraw i zadań,
- rozwój zawodowy,
- atrakcyjne wynagrodzenie na umowę o pracę i pakiet świadczeń,
- praca w stabilnym i życzliwym zespole.