Dla naszego Klienta, firmy z branży Facility Management, poszukujemy kandydata na stanowisko Dyrektora Operacyjnego/COO, docelowo Członka Zarządu.
Dyrektor Operacyjny / COO
Wymagania:
- wykształcenie wyższe, preferowane w obszarze ekonomii lub zarządzania,
- min. 5 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku,
- skuteczność w realizacji powierzonych zadań poparta udokumentowanymi sukcesami,
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne, umiejętność priorytetyzacji i efektywnej realizacji wielu równoległych zadań,
- samodzielność, odpowiedzialność i decyzyjność,
- wysokie zdolności analityczne i bardzo dobra znajomość MS Excel lub innych narzędzi analitycznych,
- doświadczenie w startup’owym środowisku pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Obowiązki:
- planowanie, wdrażanie i optymalizacja procesów w firmie,
- zarządzanie działem Call Center (Obsługa Klienta) i obszarem facility management,
- odpowiedzialność za wyniki operacyjne i finansowe,
- zarządzanie kosztami i budżetem,
- udział w projektowaniu i wdrażaniu strategii biznesowej,
- kontrola dostawców/usługodawców/podwykonawców w zakresie prawidłowej realizacji umowy,
- optymalizacja procesów biznesowych i kosztów operacyjnych,
- dbałość o redukcję kosztów,
- analiza biznesowa podejmowanych przedsięwzięć biznesowych oraz zarządzanie ryzykiem,
- dbanie o przepływ informacji wewnątrz firmy umożliwiający efektywną i jakościową realizację zadań.
Oferujemy:
- praca w dynamicznym i innowacyjnym środowisku,
- perspektywa wejścia do zarządu firmy,
- współpraca w oparciu o kontrakt B2B,
- atrakcyjny system wynagrodzenia,
- auto służbowe – opcjonalne.