Dla naszego Klienta, firmy z branży retail/e-commerce, poszukujemy kandydata na stanowisko Performance Marketing Specialist.
Performance Marketing Specialist
Wymagania:
- przygotowywanie i optymalizacja kampanii SEM, retargeting, afiliacja, paid social, Ceneo,
- bieżąca współpraca z agencjami zewnętrznymi i realizowanie wyznaczonych celów,
- bieżąca analiza efektywności kampanii performance i tworzenie raportów na podstawie danych w GA4, Google Ads, Google Marketing Platform, Meta, platformie Ceneo,
- przedstawianie wniosków, korelacji i rekomendacji wynikających z przeprowadzonych analiz,
- monitoring działań konkurencji i trendów rynkowych,
- bieżąca kontrola budżetu i koordynacja obiegu dokumentów finansowych,
- testowanie nowych kanałów/narzędzi performance, synergii z kanałami zasięgowymi.
Obowiązki:
- 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze e-commerce,
- doświadczenie w obszarze marketingu afiliacyjnego, kampaniach remarketingowych/retargetingowych,
- umiejętność analizy danych, wnioskowania na ich podstawie oraz koncentracja na optymalizacji efektywności inwestycji marketingowych,
- praktyczna znajomość narzędzi: Google Ads, Meta Business Manager, Microsoft Ads, Google Marketing Platform – Search Ads 360, Campaign Manager 360 (opcjonalnie DV360), Google Analytics 4 w obszarze atrybucji/eksploracji/połączeń/raportowania,
- praktyczna znajomość Google Merchant Center i umiejętność optymalizacji feedów produktowych,
- pozytywne nastawienie do działania i zorientowanie na klienta,
- gotowość do podejmowania inicjatyw,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Oferujemy:
- praca w modelu zdalnym lub hybrydowym,
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- prywatna opieka medyczna,
- dofinansowanie wypoczynku,
- ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie wakacji dla dzieci,
- dofinansowanie szkoleń i kursów,
- dodatkowe świadczenia socjalne.