Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-11
Performance Marketing Specialist
Nr ref. 37/4/2024/KW/2648
Wrocław, dolnośląskie
Marketing
angielski
Praca hybrydowa, Praca zdalna
Data aktualizacji: 2024-04-11
Goldman Recruitment
Performance Marketing Specialist
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, firmy z branży retail/e-commerce, poszukujemy kandydata na stanowisko Performance Marketing Specialist.


Performance Marketing Specialist

Performance Marketing Specialist

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref. 37/4/2024/KW/2648

Wymagania:
  • przygotowywanie i optymalizacja kampanii SEM, retargeting, afiliacja, paid social, Ceneo,
  • bieżąca współpraca z agencjami zewnętrznymi i realizowanie wyznaczonych celów,
  • bieżąca analiza efektywności kampanii performance i tworzenie raportów na podstawie danych w GA4, Google Ads, Google Marketing Platform, Meta, platformie Ceneo,
  • przedstawianie wniosków, korelacji i rekomendacji wynikających z przeprowadzonych analiz,
  • monitoring działań konkurencji i trendów rynkowych,
  • bieżąca kontrola budżetu i koordynacja obiegu dokumentów finansowych,
  • testowanie nowych kanałów/narzędzi performance, synergii z kanałami zasięgowymi.
Obowiązki:
  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w obszarze e-commerce,
  • doświadczenie w obszarze marketingu afiliacyjnego, kampaniach remarketingowych/retargetingowych,
  • umiejętność analizy danych, wnioskowania na ich podstawie oraz koncentracja na optymalizacji efektywności inwestycji marketingowych,
  • praktyczna znajomość narzędzi: Google Ads, Meta Business Manager, Microsoft Ads, Google Marketing Platform – Search Ads 360, Campaign Manager 360 (opcjonalnie DV360), Google Analytics 4 w obszarze atrybucji/eksploracji/połączeń/raportowania,
  • praktyczna znajomość Google Merchant Center i umiejętność optymalizacji feedów produktowych,
  • pozytywne nastawienie do działania i zorientowanie na klienta,
  • gotowość do podejmowania inicjatyw,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
Oferujemy:
  • praca w modelu zdalnym lub hybrydowym,
  • dofinansowanie zajęć sportowych,
  • prywatna opieka medyczna,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • ubezpieczenie na życie,
  • dofinansowanie wakacji dla dzieci,
  • dofinansowanie szkoleń i kursów,
  • dodatkowe świadczenia socjalne.
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Wymiar godzin
Pełny etat
Poziom stanowiska
Specjalista
Języki
angielski