
Ekspert / Ekspertka ds. Detalicznych Platform Cyfrowych
Ekspert / Ekspertka ds. Detalicznych Platform Cyfrowych
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Projektowanie i wdrażanie procesów zgodnych z filozofią digital first, wspierających cyfryzację obsługi klienta
- Analiza obecnych interakcji klientów i identyfikacja możliwości ich przeniesienia do kanałów cyfrowych
- Tworzenie i realizacja inicjatyw mających na celu odciążenie oddziałów i Contact Center poprzez automatyzację oraz cyfryzację operacji
- Współpraca z zespołami operacyjnymi, produktowymi, UX/UI oraz IT w celu zapewnienia spójności działań w różnych kanałach
- Monitorowanie efektywności kanałów obsługi i rekomendowanie działań usprawniających ich współdziałanie
- Udział w projektach transformacyjnych i optymalizacyjnych wspierających strategię cyfrową banku
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy w bankowości lub sektorze finansowym, szczególnie w obszarze obsługi klienta, procesów operacyjnych lub transformacji cyfrowej
- Znajomość funkcjonowania kanałów obsługi klientów: bankowości elektronicznej, oddziałów, Contact Center
- Umiejętność projektowania procesów i inicjatyw wspierających cyfryzację i automatyzację
- Zdolność analitycznego myślenia i rozumienia potrzeb klienta oraz organizacji
- Proaktywność, samodzielność i umiejętność pracy w złożonym środowisku projektowym
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe o profilu ekonomicznym, finansowym, bankowym)
- Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy:
- Pracę w innowacyjnym środowisku z dostępem do najnowszych technologii
- Realny wpływ na rozwój cyfrowych usług bankowych
- Możliwość wzięcia udziału w certyfikowanych szkoleniach
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy MyBenefit z tysiącem zniżek i benefitów, w tym możliwość skorzystania z karty Multisport, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
- Pracę hybrydową z biurem w Warszawie (w okolicach metra Pole Mokotowskie)
- Zniżki w kawiarni Green Cafe Nero w budynku Centrali
Bank Millennium S.A.
W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!
Jesteśmy bankiem cyfrowym. Nasi specjaliści IT tworzą rozwiązania, z których korzystają miliony użytkowników. Projektują i rozwijają nowoczesne aplikacje dla każdego z obszarów naszej działalności, stanowiąc technologiczne DNA banku. Bądź prekursorem nowoczesnych rozwiązań bankowości internetowej, kreuj cyfrową przyszłość razem z nami!
Jesteśmy bankiem cyfrowym.





