Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2018-10-23
Tychy, śląskie
Kontroling, Księgowość, Analiza
Data aktualizacji: 2018-10-23
Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, lidera z branży chemicznej, poszukujemy osoby na stanowisko  


Analityk Finansowy w Dziale Kontrolingu
Analityk Finansowy w Dziale Kontrolingu
Miejsce pracy: Tychy
Nr ref. 180788/4537

Opis stanowiska:
  • raportowanie finansowe, cykliczne raporty zarządcze wraz z konkretnymi analizami / komentarzami w celu wsparcia biznesu,
  • tworzenie i rozwój modeli oraz narzędzi prognostycznych,
  • zapewnienie analitycznego wsparcia dla kluczowych procesów firmy (strategicznych, planistycznych i inwestycyjnych)
  • opracowywanie analiz biznesowych dotyczących optymalizacji strategii handlowych,
  • uczestniczenie w rozwoju nowych obszarów biznesowych (udział w projektach rozwojowych),
  • analizowanie rentowności projektów strategicznych,
  • identyfikacja oraz pełen proces wdrożeniowy inteligentnych kontroli jakości,
  • analiza kosztów rodzajowych,
  • dostarczanie bieżących analiz ad-hoc,
  • ścisła współpraca z biznesem oraz kluczowymi partnerami firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne, inżynierskie lub z zakresu zarządzania produkcją,
  • przynajmniej 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z analizą finansową, raportowaniem zarządczym bądź kontrolingiem,
  • doświadczenie zawodowe w przedsiębiorstwie energetycznym,
  • bardzo dobra znajomość programu MS Excel,
  • język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację,
  • otwartość i elastyczne nastawienie do zmian,
  • umiejętność pracy w zespole oraz z indywidualnymi projektami.
Oferta obejmuje:
  • pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
  • ciekawy pakiet benefitów (m. in. prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie, „wczasy pod gruszą”, szeroki pakiet szkoleń, system premiowy),
  • atrakcyjne wynagrodzenie, system premiowy,
  • możliwość rozwoju, nauki oraz zdobywania doświadczenia.