Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2018-10-23
Kraków, małopolskie
Konsulting, Analiza
angielski
Data aktualizacji: 2018-10-23
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego klienta, dużej międzynarodowej firmy z branży nowych technologii, poszukujemy kandydatów na stanowisko 


Specjalista ds. Raportowania i Analizy Danych
Specjalista ds. Raportowania i Analizy Danych
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref. 180792/4543

Opis stanowiska:
  • udział w utrzymywaniu i opracowywaniu systemu raportowania poprzez wykorzystywanie HFM oraz Tableau,
  • testowanie oraz wdrażanie systemów raportowania oraz prognozowania,
  • analizowanie dostępnych danych mogących mieć kluczowy wpływ na strategię firmy, informację zwrotne od klientów zewnętrznych etc.,
  • możliwość wykorzystywania HFM, Tableau, MS Excel i Cognos w projektach związanych z automatyzacją procesów związanych z raportowaniem.
  • ścisła współpraca z jednostkami biznesowymi w celu optymalizacji procesów. 
Wymagania:
  • powyżej 2 lat doświadczenia w analizie danych / analizie biznesowej w obszarze finansów,
  • doświadczenie w wykorzystywaniu programu SAP, Cognos, Hyperion bądź innych narzędzi związanych z konsolidacją,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego - min. B2,
  • doświadczenie w pracy z Tableau, SAP Business Objects bądź innymi narzędziami Business Intelligence,
  • dyplom ukończenia jednego z kierunków: obszar finansów, statystyka, księgowość, Big Data, ekonometria,
  • zaawansowana znajomość Excela, mile widziana znajomość VBA,
  • umiejętność wizualizacji danych i wyciąganie z nich odpowiednich wniosków,
  • umiejętność zarządzania projektami oraz pracy w zespole. 
Oferta obejmuje:
  • pracę w dużej i nowopowstałej firmie o globalnym zasięgu,
  • atrakcyjną lokalizację w Krakowie,
  • możliwość rozwoju, nauki oraz zdobywania doświadczenia,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowania,
  • możliwość doskonalenia oraz wykorzystywania języka angielskiego w codziennej pracy.