Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjne działającej w ponad 60 krajach, poszukujemy kandydatów, którzy będą tworzyć zespół, który będzie zarządzał dokładną i efektywną realizacją zamówień klientów (wsparcie Obsługi Klienta). Firma zyskała solidną reputację dzięki zaangażowaniu w innowacje, a obecnie dynamicznie rozwija swoje Globalne Centrum Obsługi we Wrocławiu.
Opis stanowiska:
- bieżące procesowanie i kontrola zamówień klienta,
- aktywne komunikowanie się w sprawach mających wpływ na status zamówienia,
- współpraca z przedstawicielami handlowymi i zespołami wsparcia biznesu w danym kraju,
- wprowadzanie zamówień do systemu SAP,
- podejmowanie odpowiednich działań na zlecaniach sprzedaży z wykorzystaniem podanych reguł.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- dobra znajomość języka francuskiego lub włoskiego,
- doświadczenie w realizacji zamówień, obsłudze klienta, zarządzaniu zamówieniami, łańcuchem dostaw,
- podstawowa znajomość systemu SAP.
Oferta obejmuje:
- możliwość rozwoju w ramach międzynarodowej organizacji,
- pionową ścieżkę awansu (senior, kierownik, dyrektor),
- nowoczesne i przyjazne środowisko pracy,
- pracę w innowacyjnej firmie,
- ubezpieczenie na życie,
- kartę Multisport,
- prywatną opiekę zdrowotną.