Dla naszego Klienta – firmy z branży nowych technologii, poszukujemy kandydatów na stanowisko
Opis stanowiska:
- prowadzenie pełnej księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wprowadzanie, dekretowanie oraz księgowanie dokumentów,
- uzgadnianie należności oraz zobowiązań,
- przygotowywanie przelewów oraz rozliczanie wyciągów bankowych,
- przeprowadzanie rozliczeń podatkowych i sporządzanie deklaracji,
- aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
- prowadzenie kadr oraz płac (m.in. naliczanie wynagrodzeń, tworzenie deklaracji ZUS, PFRON, US, tworzenie oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych),
- ścisła współpraca z Zarządem.
Wymagania:
- 3 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu pełnej księgowości,
- dobra znajomość języka angielskiego (min. B1/B2),
- wykształcenie wyższe kierunkowe,
- biegła znajomość zagadnień księgowych, kadrowo płacowych oraz przepisów podatkowych,
- bardzo dobra znajomość programu MS Excel,
- samodzielność oraz kreatywność,
- umiejętność budowania relacji i współpracy w zespole.
Oferta obejmuje:
- pracę w firmie o rodzinnej atmosferze, ale w międzynarodowym środowisku,
- wynagrodzenie adekwatne do zakresu obowiązków,
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (karta multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, zajęcia z języka angielskiego),
- 4 dodatkowe dni urlopowe (łącznie 30 bądź 24),
- biuro zlokalizowane w centrum Krakowa.