Trwa ładowanie. Prosimy o chwilę cierpliwości.
Przeglądana oferta pracy jest nieaktualna
Goldman Recruitment
Data aktualizacji: 2024-04-18
Warszawa, mazowieckie
Sprzedaż
angielski
Data aktualizacji: 2024-04-18
REKRUTACJA ZDALNA

Oferta pracy jest nieaktualna

Pracodawca zakończył rekrutację na to ogłoszenie

Podobne oferty pracy

Goldman Recruitment to wiodąca polska firma doradcza, wyspecjalizowana w realizacji projektów rekrutacyjnych metodą Search & Selection oraz Executive Search. Naszą ambicją jest najwyższy poziom świadczonych usług, który wyprzedza rynek i tworzy nowy standard w branży doradztwa personalnego.

www.goldmanrecruitment.pl

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży facility management, zajmującej się techniczną obsługą nieruchomości, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko Dyrektora Handlowego.


Dyrektor Handlowy (techniczna obsługa nieruchomości)

Dyrektor Handlowy (techniczna obsługa nieruchomości)

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 124/3/2024/DM/66

Wymagania
  • wykształcenie wyższe,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego (B2),
  • kilkuletnie doświadczenie w projektowaniu usług technicznych dla klientów biznesowych,
  • znajomość nowoczesnych systemów zarządzania budynkami (BMS) i nowoczesnych systemów instalacyjnych np.: HVAC,
  • umiejętności prowadzenia negocjacji i rozmów handlowych,
  • umiejętności utrzymywania długotrwałych relacji z klientami,
  • doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
  • umiejętność podejmowania korzystnych decyzji biznesowych,
  • bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • dobra organizacja pracy własnej,
  • kreatywność, dyspozycyjność i umiejętność negocjacji.
Obowiązki
  • reprezentowanie spółki przed kontrahentami,
  • przedstawianie i negocjowanie ofert handlowych,
  • aktywny i bezpośredni udział w budowaniu i wzmacnianiu pozycji Spółki w obszarze technicznej obsługi nieruchomości
  • budowanie relacji i utrzymywanie stałego kontaktu z Kontrahentami spółki,
  • wsparcie merytoryczne pracowników działu handlowego przy tworzeniu ofert handlowych,
  • bezpośredni udział w procesie sprzedaży usług technicznej obsługi nieruchomości,
  • kontrola, weryfikacja i optymalizacja kosztów ponoszonych przez spółkę w obszarze technicznej obsługi nieruchomości.
  • przygotowywanie raportów,
  • informowanie Spółki o niezbędnych działaniach celem zapewnienia właściwych warunków techniczno-organizacyjnych dla realizacji planowych zadań,
  • sporządzanie rzetelnych danych i terminowych informacji do sprawozdawczości,
  • współpraca z innymi działami firmy,
  • terminowe wykonywanie innych zadań zleconych przez Spółkę. 
Oferujemy
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • atrakcyjny system wynagrodzeń adekwatny do zajmowanego stanowiska,
  • niezbędne narzędzia pracy w tym samochód służbowy,
  • dobrą atmosferę oraz pakiet benefitów.

Podobne oferty pracy